کولانت کاسپین

کولانت آماده مصرف کاسپین با فرمولاسیون پیشرفته OAT و بهره گیری از مواد آلی جهت استفاده در تمامی فصول برای کلیه خودروها و مطابق با استاندارد 338 ایران تولید شده است. کولانت کاسپین در بهینه ترین نسبت ( 50 درصد حجمی) با آب دیونیزه ترکیب شده است تا رسوبات کم تری در سیستم خنک کننده موتور از خود برجای بگذارد.

آب دیونیزه 100 درصد عاری از یون های معدنی، ناخالصی ها، فلزات و نمک ها است و مانع خوردگی و تشکیل رسوبات می‌شود.

OAT در کولانت چیست؟

OAT مخففOrganic Additive Technology  یا به عبارتی دیگر فناوری آفزودنی آلی است. تمام کولانت هایی که OAT در ساختار آن ها وجود دارد حاوی کربوکسیلات (carboxylate) و تری آزول (triazole) هستند که حضور چنین افزودنی هایی موجب می شود تا خاصیت ضد خوردگی و ضدکاویتاسیون قوی و موثر در کولانت ایجاد شود.

ویژگی ها و مزایایOAT  در کولانت

۱- محافظت در برابر خوردگی

کولانتOAT افزودنی هایی دارند که با تمام فلزات به ویژه قطعات آلومینیومی رادیاتورخودرو سازگار هستند تا از زنگ زدگی و خوردگی آن ها جلوگیری کنند.در نتیجه عمر اجزای موتور طولانی تر می‌شود

۲- جلوگیری از تشکیل رسوب در سیستم خنک کاری

کولانتOAT فاقد فسفات و سیلیکات هستند در نتیجه مانع تشکیل رسوب در رادیاتور خودرو می‌شود.

۳- جلوگیری از وقوع کاویتاسیون(حفره زایی)

کولانتOAT فاقد نیتریت و آمین (عامل وقوع کاویتاسیون) هستند در نتیجه حفره زایی که پدیده مخربی برای واتر پمپ است رخ نمی‌دهد و این قطعه عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای کولانت کاسپین:

web-banner-coolant

استفاده از کولانت کاسپین با تکنولوژی OAT بواسطه خاصیت ضد زنگ، ضد کف، ضدخوردگی و ضد رسوبی که دارد عمر مفید قطعات و لوازم سیستم خنک کننده خودرو را افزایش داده و در نتیجه هزینه نگهداری کاهش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کولانت کاسپین